Dnia 2012-06-23, sob o godzinie 17:50 +0100, Marcin Owsiany pisze:

> O, na r1300 poszło (10 prób na 10).

A u mnie pod QEMU wywala się 10 prób na 10. I jak widzę hurdowego
backtrace'a, zaczynam zastanawiać się, czy nie jestem już za stary, żeby
próbować to zrozumieć ;) Pośledzę, ale nie wiem czy uda mi się cokolwiek
z tego wywnioskować w skończonym czasie.

> Wywaliło się za to nieco dalej przy linkowaniu:
> (...)
> Dodanie -lcrypto do search_LDFLAGS pomaga.

No fakt, pod Linuksem przechodzi, gdzie indziej może być inaczej.
Poprawione.

Pozdr,
Wojtek