Merhaba Ömer Bey,

Birçeşit File Upload mekanizması ile kullanıcıdan gelen dosyaları topluyorum. Bir web arayüzü sayesinde de gönderilen dosyaları download ettiriyorum.

Eğer kullanıcı 20 dosya göndermişse 20 defa download etmek yerine bir defada .ZIP dosya olarak indirsin istiyorum.

Ayrıca, gönderilen dosyalar çalıştırıldığında benim için risk oluşturabilecek içerik de barındırabilir (örnek: .php dosyası gönderilmesi durumu). Eğer, ben dosya indirme işimi bu şekilde .ZIP aracılığı ile halledersem ve kullanıcı orjinal dosyanın linkine bilemezse "tür kısıtı getirmeksizin" tüm dosyaları sistemimde kabul edebilirim.

Diğer taraftan, gelen dosyaların tümünü bir klasörde saklıyorum. Bunları 1 hafta bekletip sileceğim. Dolayısıyla bu anlamda sorunum yok.

Omer Barlas yazmış:
What you get is Not what you see @ 05-06-2009 10:54:
Gercek bir dosya olmadan nasil gondermeyi dusunuyorsunuz.
On the fly demek daha once olmayan bir dosyayi havada olusturup gondermek demek.

işte o da onu soruyor ;)

Nuri sanıyorum sıkıntın dosyanın tekrar indirilmesini engellemek, doğru mudur?