merhaba,

daha önce belirttiğin işlemi yapmıştım.
kullanıcı bir csv dosya upload ediyor, içindeki verileri ayrıştırıyor
ve birkaç dosya halinde zip ile birleştirerek download ettiren basit
bir script yazmıştım ancak çoğu dosyam gibi onuda arayınca bulamadım
:)

upload dışında disk kullanımı olmadan, ob_handler mekanizması ile
çözmüştüm. php'nin fopen gibi fonksiyonlarla kullanacağın stream
kanalları var. bu ikisini araştırırsan "on the fly" olarak
yapabilirsin.

şimdi şöyle bir baktım ama bulamadım, birkaç yıl olunca da nasıl
yaptığımdan başka bişi kalmadı aklımda.

kolay gelsin.

05 Haziran 2009 Cuma 10:25 tarihinde, Nuri Akman
<nuri.ak...@hazine.gov.tr> adlı kullanıcı şunu yazmış: