Merhaba Arkadaşlar,

Haftanın bu ilk gününde sizlerden benim için çok önemli bir konuda yardım talep edeceğim.

Şöyle bir ihtiyacım var: İstiyorum ki, C ile bir program yazayım; Yazdığım bu program ile Firefox, Crome, Opera gibi Browser'lardan o an aktif olan browser'ın aktif sayfasının HTML kodunu bana getirsin.

Yapmak istediğim şey, bir çeşit "içerik kontrolü". Bunun bir adım ilerisini de "Parental Control" olarak nitelendirmek mümkün olabilir.

*Örnek Uygulama: *HTML içerik, "HAZİNE" kelimesini barındırıyorsa URL'i ve bazı bilgileri database'e kaydetmek gibi.

Mesajıma göstereceğiniz ilgi için şimdiden teşekkür ederim.

Selamlar,
Nuri Akman