Ömer Bey,

Hatırlayacağınız üzere daha önce gruba browser içinde DotMatrix yazıcıya activex dışında bir yöntemle çıktı gönderme konusunu sormuştum ve cevap bulamamıştım.

Şimdi aklıma yeni bir çözüm geldi. Düşündüm ki; eğer, yazıcıyı doğrudan kullanabilen bir program benim browser'ıma erişebilirse, DOM içinden yazdırmak istediğim bölümü alarak yazıcıya gönderebilirim.

İşte asıl amacım bu.

Selamlar,
Nuri Akman

Omer Barlas yazmış:
Nuri Akman @ 06-07-2009 11:44:
Merhaba Ömer Bey,

Benim ihtiyacım tam olarak browser tarafından Render edilmiş bir sayfanın HTML koduna (DOM yapısına) ulaşmak.

firefox'ta hemen hemen tüm addon'lar javascript ile çalışıyor. bildiğiniz üzere zaten JS doğrudan render edilmiş içeriğe yönelik çalışıyor, eğer firefox'un addon örneklerini incelerseniz size yeterince fikir verecektir diye düşünüyorum.