Levent Bey,

Yardımınız için teşekkürler. Kullandığım bağlantıyı fonsiyon
nesnesi(veritabani.class) açıyordum.  Veritabanı adını gönderip bağlanın
açılmasını sağlıyordım. İlk olarak yeni veritabanını açarken postgre 'ye
bağlanıyordum. Burada bağlantı sınıfını silemediğimi farkettim. Bellekte
eski bağlantı cümlesi kaldığından devamlı işlemleri postgre veritabanı
üzerinde uyguluyordu.
Daha sonra sizin göndermiş olduğunuz kod örneğini referans olarak class
içinde public static olarak düzenledim ve "throws SQLException" ile
fırlatarak sorunumu çözdüm.

Teşekkür ederim.