Arkadaşlar,

$pi = 22/7;
echo $pi;

Komutları ekrana 3.1428571428571 sonucunu yazıyor.

number_format() gibi bir fonksiyon kullanmaksızın, bu sonucu ekrana
nokta yerine virgüllü gösterim ile 3,1428571428571 şeklinde
yazdırabilmem mümkün mü? Bunun için ayar yapabiliyor muyuz?

Buna şurada ihtiyaç duydum: MySQL'den çektiğim sonucu .CSV formatında
output etmek istiyorum. Gelen verileri de foreach döngüsüyle basıyorum.
Tek tek field kontrolü yapmak istemedim... Bu şekilde yaptığımda
ondalıklı sayılar nokta ile gösteriliyor ve bu da excel tarafında yanlış
algılanıyor.

Selamlar,
Nuri Akman