Sorunumu çözdüm:

         // Verileri yazdır
         do {
             foreach($row_rsMatris as $value) {
                 if( is_float($value + 1) ){
                     echo number_format($value, 3, ",", "") . ";";
                 } else {
                     echo $value . ";" ;
                 }
             }
             echo "\n";
         } while ( $row_rsMatris = mysql_fetch_assoc($rsMatris) );

Sıkıntı sadece ondalıklı bölüm içeren sahalardaydı. Bu nedenle,
yukarıdaki gibi yaparak sorunu aştım. is_float() bana sayının ondalıklı
olup olmadığını veriyor. İncelik şurada: if(is_float($value + 1))
örneğindeki gibi +1 ekleyerek karşılaştırma yapmazsam bu değeri sayı
değil, string olarak değerlendiriyor.

Teşekkür ederim...

04.01.2011 10:52, Mustafa ŞENGÜL yazmış: