Mesainin baslamasiyla birlikte yeniden sorayim dedim. Bu konuda bilgisi
olan var mi?

4 Eki 2014 21:26 tarihinde "guvenatbakan ." <guvenatba...@gmail.com> yazdı:

> Merhaba arkadaşlar,
>
> Bir ilköğretim okulu için "zil çalma" programına ihtiyaç varmış. Piyasada
ücretsiz bir uygulama varmış ama zil çalma sayısı yeterli değilmiş. Diğer
programlar da ücretliymiş. Bu yüzden yardımcı olmam istendi. Ben de seve
seve dedim. Ama uygulama Windows (hatta xp:)) üzerinde çalışacak. Bu yüzden
aklıma html+js ile çalışan native yapılar geldi (webview iş görür mü
bilmiyorum. belirtilen saatlerde zil sesi çalacak. sanırsam görür gibi.).
Sizin önerdiğiniz, kullandığınız bir yapı var mı?