Merhaba,

Ilginiz icin tesekkurler ancak anladigim kadariyla Ubuntu icin yazilmis bir
program. Ancak belirttigim gibi bana windows xp de calisacak bir program
lazim. Bunun yolunun da html5 native uygulamadan gectigini dusunuyorum.

Programin html kismini yazdim (ki cok zor bi program degil zaten). Tarayici
uzerinde sorunsuz calisiyor ama bunun executable olmasi gerekiyor. Kimse
ekstradan program,kutuphane vs yuklemekle ugrasamaz. Programa tiklar ve
calistirir. Amacim bu.
Node-webkit denedim. Html programi exe haline getiriyor ama biraz kisitli
bir arac. Benim icin sistem kaynaklarina da erisebilen birsey olsa super
olur. Atiyorum program kendini startup a atabilsin ya da bilgisayarin ses
ayarlariyla oynayabilsin. Tidesdk inceledim, qt nin aracini inceledim. Ama
buradan konuyla ilgili bir tavsiye gelse cok iyi olurdu.

Iyi calismalar