Herkese Merhaba,

Arkadaşlar, ekim ayında Ankara'da düzenlenen Kamu Açık Kaynak Konferansı
KAK'17 ( kak.org.tr ) sunumlarında Pardus övülürken, Pardus'a geçiş
yapılması hususundaki çalışmaların hızla devam ettiği vurgusu yapıldı.
LiderAhenk ve Engerek yazılımlarından övgüyle bahsedildi, oturumlarda
Pardu'a göç eden kurumların temsilcileri memnuniyetlerini dile getirdiler
ve dönüşüm hikayelerini paylaştılar. Pardus '17 tanıtımı yapıldı, Libre
Office eğitimi verildi.

Kendi adıma, bu konferans sonrasında heyecanlandım :) Bilgisayarımdaki
diğer linux dağıtımını silerek Pardus'u yükledim ve aktif olarak kullanmaya
başladım. Debian tabanlı olduğu için de kullanırken hiç bir zorluk çekmedim.

Bu girişten sonra sizlere şunu sormak istiyorum:

Hâlâ kapalı işletim sistemi kullanan, buna rağmen bu işletim sistemine
herhangi bir program nedeniyle bağımlılığı olmayan çevremdeki bireysel
bilgisayar kullanıcılarına ve 5-10 eleman çalıştıran işletme sahibi
arkadaşlarıma sizce Pardus'a göç mü tavsiye etmeliyim? Yoksa Mint, Suse,
Ubuntu vb bir diğer dağıtımı mı tavsiye etmeliyim?

Diğer popüler Linux dağıtımlarının yanında Pardus ne kadar doğru bir seçim
olur sizce?

Selamlar,
Nuri Akman