Merhaba,

Aytekin bey zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Aslında bahsetmiş
olduğunuz meselelerde bi noktada emin olmamakla beraber sizinle aynı şeyi
düşünüyordum yani microsoft tarafında dhcp'i yapılandırıp kullanabilirsin
ancak aynı servisi linux tarafında kurup yönetebiliyorsan olayın çok daha
içinde oluyorsun.

Dağıtım konusunda kararımı verdim Redhat/Centos. Birde bu linux beni şu
sebebten çekti şu an DigitaOcean'da bulunan bir VPS'e iRedMail kurdum makina
toplamda 512MB ram'e sahip bu acayip birşey microsoft tarafında sadece
sisteme yetmiyor bu ram miktarı. Bi arkadaşım bahsediyor 6gb makina üzerinde
1000 adet zimbra mailox çalışıyor bu inanılmaz birşey.

Arkadaşlar Centos/Redhat üzerine aktif bi forum var mı ben biraz baktım ama
göremedim. Ubuntu'nun forumu oldukça aktif bu tarz centos/redhat ortamı var
mıdır Türkçe?

Kolay gelsin.

Hakan Can