Selamlar,

İlgili kanun değişikliği 05/12/2017 tarihinde yürürlüğe girmiş ve "Bakanlar Kurulu bir saati aşmamak kaydıyla ileri saat uygulaması yapmaya yetkilidir." cümlesi eklenmiş. Ama ne Bakanlar Kurulu kararları ne KHK ne de Cumhurbaşkanlığı Kararnameleri arasında saatlerin ayarlanmasına ilişkin bir karar göremedim. Başka bir göz de bakarsa iyi olur. Umuyorum karar çıkartmayı unutmamışlardır. Son dakikaya bırakıp bize biraz heyecan yaşatmak isteniyorsa tabi başka :)

http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.3.697.pdf

İyi çalışmalar.

İyi çalışmalar.
Samed YILDIRIM