Selamlar Adil,

Konuya ilişkin son karar bakanlar kuruluna saatlerin ayarlanması ile ilgili yetkinin genişletilmesi. Cimer üzerinden Enerji Bakanlığı'na konuyu yazdım. Ne zaman cevap gelir, gelen cevap nasıl olur onu bekleyerek göreceğiz :)

Ek olarak geçtiğimiz yıl konu son günlerde düzenlenmişti. Bu yıl da yine Ekim ortası gibi +3 de kalınması yönünde karar çıkacağını düşünüyorum.

İyi çalışmalar.