Arkadaşlar merhaba,

Qmail failover bir yapıda iki tane makinada çalışıyor. Her makinanın iki
ip'si var. Bir tanesi mail server'ın DNS'de kayıtlı olan ip'si diğeri de
başka bir ip. İlk makinaya bir şey olması halinde ikinci makina DNS'de
kayıtlı olan ip'yi kendi üzerine alıyor. Makinalarda iki ip olduğu için mail
server'ın mail atarken DNS'de kayıtlı olan ip'yi kullanması gerekiyor. Bunun
için daha önce qmail üzerine outgoingip.patch kurulmuş. Fakat şu an kurarken
problem yaşıyorum.

Qmail'in source rpm dosyasına outgoingip.patch'i nasıl derleyip kurabilirim.
Patch ile beraber derlerken hangi komutları kullanmamız gerekir. Ben
qmail'in tar.gz dosyasını derleyip kurmaya çalıştım. Ancak olmadı. Bu
nedenle source rpm'i derleyip kurmak istiyorum.


İyi çalışmalar

-- 
Kerem OK
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap