Mail sunucusu için qmail seçerseniz ve bu konuda fazla tecrübeniz yoksa qmail-toaster kurmanızı öneririm.
İngilizce Kaynak: http://wiki.qmailtoaster.com/index.php/Main_Page Türkçe Kaynak: http://blog.cagriersen.net/2008/11/qmail-toaster-kurulumu/ Çağrı Ersen. 2008/12/19 Mustafa Şanlı <[email protected]>: > Merhaba; > > Fedora 9 sistemine mail sunucu ve web mail kurmak istiyorum. > > Bu konuda bana destek olacak kurulumu adım adım anlatacak bir kaynak > önerebilirmisiniz... > Desteğinizi için şimdiden teşekkür ederim... > -- > Mustafa ŞANLI > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > -- Cagri Ersen _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
