1-) MTA:Postfix
2-)WebMail: Horde (Outlook'u aratmicak kadar güzel arabirimi olan bir
webmail uygulamasi)
3-)Anti-Spam,Anti-Virus :Spamassassin+Pyzor+DCC+Razor+Amavis+clamav
4-)Kimlik Denetimi icin: LDAP+Cyrus Sasl
5-)Pop Sunucu da istersen : Cyrus-IMAP
Kurmani oneririm

Dokumanlar icin
1-)Postfix :http://www.belgeler.org/howto/postfix-kurulum.html