Arkadaşlar merhaba, Qmail(vpopmail)'de iki makinanın devamlı mysql replikasyonu yapmasını istiyoruz(master ve slave olarak). Nasıl yapılacağını bir türlü bulamadık. Yardımcı olabilirseniz sevinirim,
İyi günler dileklerimle -- Kerem OK
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
