Kerem bey selamlar; bu link işinizi görücektir sanırım
http://wiki.qmailtoaster.com/index.php/QMT_Failover_replication_Setup ----- Original Message ----- From: Kerem Ok To: [email protected] Sent: Monday, December 22, 2008 4:44 PM Subject: [Linux-sunucu] vpopmail mysql replikasyonu Arkadaşlar merhaba, Qmail(vpopmail)'de iki makinanın devamlı mysql replikasyonu yapmasını istiyoruz(master ve slave olarak). Nasıl yapılacağını bir türlü bulamadık. Yardımcı olabilirseniz sevinirim, İyi günler dileklerimle -- Kerem OK ------------------------------------------------------------------------------ _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
