şirketteki sunucuya çok fazla spam yağıyor ve doğal olarakta önünü kesmek
için bir kara liste oluşturdum. liste kısa olsa da çok etkili, o yüzden
ihtiyacı olanlarla paylaşmayı düşünüyorum.

ilgisini çeken veya elinde benzer bir kara liste olan varsa paylaşmak isterim.

bir de elimdeki e-postalardan eposta adreslerini otomatik olarak ekleyen bir
script yazdım fakat sed unikod karakterlerde saçmalıyor ve scripti de
saçmalatıyor, farklı bir çözüm yolu önerebilecek varsa duymak isterim.

--
Omer Barlas
o...@serbestcagrisim.com