Esasen sıranın bi önemi yok
Include /etc/apache2/sites-enabled/ satırını iptal edip kesişen domainler
içinde aynı yöntemi uygularsanır sonuca ulaşırsınız diye düşünüyorum.

Örn:
<VirtualHost *:80>
DocumentRoot /var/www/a.com
ServerName a.com
</VirtualHost>
<VirtualHost *:80>
DocumentRoot /var/www/a.com
ServerName b.com <http://a.com/>
</VirtualHost>

yani iki domaini aynı klasörde bu şekilde kullanabilirsiniz..