VEDAT ELÇİGİL wrote On 27-07-2009 22:01:
> "Kullanıcı eğitmek yerine, komple kapat gitsin" mantığı çok yanlış -
> kullanıcıların %99 u büyük zorluk çekiyor ve çekti bu yüzden.

Peki o %99 kaç milyon kişi ediyor farkında mısınız? Ve kim eğitecek o
kadar insanı?

Ayrıca 25 olan portu 587'ye geçirmek öyle pek zor değil. Kaldı ki
Submission (587) bunun için düşünülmüş ve hazır bekleyen bir alt yapı.
Şimdi zaten olması gereken yapılıyor diye niçin bu kadar gürültü
koparılıyor.

Kendimden örnek vermek gerekirse Nisan ayında tüm sunucularımı geçirdim
ve hazır bekliyordum ve hiç bir sorun yaşamadım şu ana kadar. Bakınız:

http://liste.linux.org.tr/pipermail/linux-sunucu/2009-April/013055.html