Merhaba, solaris üzerinde gösterdiği performansı ben hiç bir linux sistem üzerinde göremedim. Solaris ile büyük bir db üzerinde çalışan bir sistemi, sürüm ve veri olarak bir linux'a kopyalayıp stres teste tabi tuttuk, aynı donanım özelliklerindeki solaris %20 daha iyi başarım sağladı. Sanki veritabanı için yazılmış bir işletim sistemi (process ve memory kaynak kullanımı daha iyi diye düşünüyorum) :) Ancak illaki linux olacaksa debian derim, yoğun bir sistemde uzun zamandır kullanıyorum, redhat sürümlerinden daha verimli olduğunu gözlemledim.
Kolay gelsin. Ethem AYGÜZER wrote: > Merhaba arkadas,lar ; > > PostgreSQL veritaban?n? hangi dag(?t?mla(rla) en verimli s,ekilde > kullanabilirz ? > > Tes,ekkürler iyi çal?s,malar. > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > -- /** * @author Atıf CEYLAN * Software Developer * http://www.atifceylan.com */ _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
