Ömer ALBAYRAK @ 16-01-2010 11:00: > ubuntu server üzerinde performanslı olarak kullanabilirsin.ama debian ı > da unutmamak gerek.sa <http://gerek.sa>ğlamlık açısında daha da öne > çıkıyor.ama ubuntu nun konfigürasyonu debiana göre daha kolay olduğu > için kullanıcılar tarafından daha çok tercih edilebiliyor...
konfigürasyon detayları debian ile ubuntu arasında %95 aynı zaten, tek ve en önemli fark ubuntu'nun depoları artık debian'a göre çok daha güncel. açıkçası her ne kadar debian ubuntu'nun orijinali olsa da, boynuz kulağı geçer misali ubuntu debian'dan çok daha ileride ve özellikle sunucu versiyonlarının stabilite ve çalışma kararlılığı konusunda herhangi bir sıkıntısı yok. -- Omer Barlas [email protected] _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
