Selamlar, Telekom'un yaptığı değişiklikten sonra istemcilerin maillerini alabiliyor ama gönderemiyor hale gelmesi gerek. Kapatılan 25. port sizi değil, adsl üzerinden bağlanmaya çalışan istemcilerinizi etkiliyor. Sisteminizin ilgili (587 idi yanılmıyorsam) servisini açarsanız istemcileriniz maillerini sizin sisteminizden göndermeye devam edebilirler.
İyi çalışmalar, Osman 2010/1/25 yaşar tunçez <[email protected]>: > Merhaba, > > İşletmemizde postfix ile mail sunucu hizmeti veriyoruz (statik ip). Outlook > / Outlook Express / thunderbird gibi pop3 istemciler ile mail alış verişi > yapılamıyor. Bu durum ttnet'in spam'ler için port değişikliği olduktan > sonra başladı sanırım. Bunu nasıl teyid ederim? Ayrıca ttnet statik ip'ye > sahip mail sunucular için eski portlardan devam etmeyecek miydi? > > Teşekkürler. > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
