Sunucunuzun 25. portu açık. Adsl'den bağlanan istemcilerin 25. porttan çıkmaya izinleri yok. Dolayısıyla bir şekilde dinamik ip ile adsl kullanan herkes etkileniyor.
2010/1/25 yaşar tunçez <[email protected]>: > Merhaba, > > Ama bu durum eğer mail sunucusunda statik ip kullanılıyorsa kullanıcıları > etkilemeyecek diye biliyordum. Yanlış mı biliyorum? > > > 25 Ocak 2010 22:34 tarihinde Osman Yozgatlioglu > <[email protected]> yazdı: >> >> Selamlar, >> >> Telekom'un yaptığı değişiklikten sonra istemcilerin maillerini >> alabiliyor ama gönderemiyor hale gelmesi gerek. >> Kapatılan 25. port sizi değil, adsl üzerinden bağlanmaya çalışan >> istemcilerinizi etkiliyor. >> Sisteminizin ilgili (587 idi yanılmıyorsam) servisini açarsanız >> istemcileriniz maillerini sizin sisteminizden göndermeye devam >> edebilirler. >> >> İyi çalışmalar, >> Osman >> > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
