Merhaba; mysql .Net connector ile MSSQL veritabanındaki verileri MySql e aktarıyorum. Gerekli karakter kodlamalarını yaptım. Elle giriş yaptığımda Türkçe karakterler doğru görünüyor. Fakat .net connectorla program üzerinden gönderdiğim verilerde Türkçe karakterler (sadece Türkçe'de bulunan karakterler,İ ı gibi) görünmüyor. Mesela İ ler I ya dönüşüyor. Sanırım sorunum http://bugs.mysql.com/bug.php?id=4032 buradakiyle aynı fakat herhangi bir çözüm önerilmemiş. Sunucunun karakter seti farklı olduğu için mi bu sorun oluşuyor acaba?
Yavuz Selim Bilgin _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
