Merhaba, Elimde Pentium Celeron 1.7/10GB/IDE DISK/ 256MB SDRAM'li bir makina mecut. Bu makinayı değerlendirmek ve bir kurumdaki gerekli ihtiyacı karşılamak adına inter kullanımını (bandwidth limit) limitlemek için linux kullanmak istiyorum (Sanırım doğru terminoloji... Kullanıclar internet bağlantısını download yaparak resmen halı yıkama makinası gibi sömürüyorlar ve kurum içindeki diğer uygulamalara bağlantı yeterli olmuyor.).RAM ve CPU kullanımını tavan yaptırmayacak, 23 adet istemci (client) için yeterli olacak bir yapılandırma için ne önerirsiniz? Bu makinada başka bir şey yapılmayacak (SQL, Apache v.s). Sadece interneti paylaştıracak ve bandwidth limitleyecek. IPFire ile bu tarz bir limitleme yapılabilir mi bu donanımda başarımı ne olur acaba? Saygılarımla. _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected]
Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
