Merhaba,
Elimde Pentium Celeron 1.7/10GB/IDE DISK/ 256MB SDRAM'li bir makina 
mecut. Bu makinayı değerlendirmek ve bir kurumdaki gerekli ihtiyacı 
karşılamak adına inter kullanımını (bandwidth limit) limitlemek için 
linux kullanmak istiyorum (Sanırım doğru terminoloji... Kullanıclar 
internet bağlantısını download yaparak resmen halı yıkama makinası gibi 
sömürüyorlar ve kurum içindeki diğer uygulamalara bağlantı yeterli 
olmuyor.).RAM ve CPU kullanımını tavan yaptırmayacak, 23 adet istemci 
(client) için yeterli olacak bir yapılandırma için ne önerirsiniz? Bu 
makinada başka bir şey yapılmayacak (SQL, Apache v.s). Sadece interneti 
paylaştıracak ve bandwidth limitleyecek. IPFire ile bu tarz bir 
limitleme yapılabilir mi bu donanımda başarımı ne olur acaba?
Saygılarımla.
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap