merhaba, öneri ağır kaçmazsa iproute2. bunu öğrenmeniz işin kalbine iniş takımlarınızı açmanız olacaktır :)
kolay gelsin. H.İbrahim YILMAZ wrote: > Merhaba, > Elimde Pentium Celeron 1.7/10GB/IDE DISK/ 256MB SDRAM'li bir makina > mecut. Bu makinayı değerlendirmek ve bir kurumdaki gerekli ihtiyacı > karşılamak adına inter kullanımını (bandwidth limit) limitlemek için > linux kullanmak istiyorum (Sanırım doğru terminoloji... Kullanıclar > internet bağlantısını download yaparak resmen halı yıkama makinası gibi > sömürüyorlar ve kurum içindeki diğer uygulamalara bağlantı yeterli > olmuyor.).RAM ve CPU kullanımını tavan yaptırmayacak, 23 adet istemci > (client) için yeterli olacak bir yapılandırma için ne önerirsiniz? Bu > makinada başka bir şey yapılmayacak (SQL, Apache v.s). Sadece interneti > paylaştıracak ve bandwidth limitleyecek. IPFire ile bu tarz bir > limitleme yapılabilir mi bu donanımda başarımı ne olur acaba? > Saygılarımla. > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > -- /** * @author Atıf CEYLAN * Software Developer * http://www.atifceylan.com */ _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
