Peki yahoo yada aol a gönderiyorum logda gönderildi diyor ama orayada gitmiyor ve işin garip yanı bazen gmaile attığım mailler düşüyor.Kafam karıştı ne yapacağımı anlamadım :)
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected]
Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
