On Wed, 27 Jan 2010 08:48:19 -0800 (PST), ayberk bigac
<[email protected]> wrote:
> Peki yahoo yada aol a gönderiyorum logda gönderildi diyor ama orayada
> gitmiyor ve işin garip yanı bazen gmaile attığım mailler düşüyor.Kafam
> karıştı ne yapacağımı anlamadım :)

Doğru, bunlar hep olan şeyler, benzeri şeyler benim başımada geldi.Bir iş
yerinde 2 tane hat var, load-balance çalışıyor.Birinci hattan aynı
dediğiniz gibi, ancak ikinci hat çatır çatır çalışıyor ve bunu hiç bir
şekilde çözemedik.Her ikiside 4Mb ADSL hat ve her ikiside static.Ancak biri
78'li bir ip alıyor diğeri ise 212'li.Ve her karşı domain'de bunu
yapmıyor.Haydi gelin buradan başlıyalım konuşmaya.Bunu anlayan varmı acaba?
2 adet hat çift hat girişi olan bir router'a bağlı ve arkasında da CentOS
sunucu var.

-- 
Barkom Bilgisayar Mail System

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap