Amacım spam mail göndermek değil. bir firma kampanya yaptığında müşterilere mail gönderiyo. bi süre sonra gönderemez olmuş çünkü mailleri yasaklanıyor(bulk-mail). bu gibi bir durumda maillerin yasaklanmaması için herhangi bir sertifika ya da benzer bir durum var mı diye araştırıyorum.
29 Ocak 2010 17:00 tarihinde Omer Barlas <[email protected]> yazdı: > kamuran yılmaz @ 29-01-2010 16:58: > > demek isteğim bu yasaklanmayı engelleyen bir teknoloji ya da araç mevcut > > mu acaba. > > spam mail göndermemek olabilir mi acaba? > > -- > Omer Barlas > [email protected] > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > -- _________________________________ Kamuran YILMAZ Bilgisayar Mühendisi Java Yazılım Uzmanı [email protected] _________________________________
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
