Merhaba,
eğer kullanıcılarınız sizden mail almayı kabul ediyorlarsa onlara, sizi
güvenli olarak işaretletmelisiniz.
aksi halde bunun adı ****SPAM****  olur. bunun spam için bir teknoloji
bulunmamakta :) tam tersi anti-spam teknolojilerini incelemelisiniz.
dkim, spf, rdns, domain keys bunların en bilindikleri. bu arada toplamda
günlük ne kadar mail gönderiliyor?

kolay gelsin.

/**
  * @author Atıf CEYLAN