Öneriler için teşekkür ederim.

30 Mbit altında LX - TX dönüştürücü ile öncelikle firewall - router görevi
gören bir linux sunucu kurup, sonrasında ofis ve sistem odasını gigabit
switch üzerinden dağıtsam sorun olmayacağını düşünüyorum.

Gelen öneriler de zaten bu yönde olmuş. Untangle ve Endian'ı zamanında
denemiştim ancak commercial ile community sürümleri arasında ciddi farklar
olabiliyor.

Özellikle software repository olan 3 sunucumun gece 1 - 3 saatleri arasında
10 mbit'in üzerine çıkacağını tahmin etmekteyim. Bu nedenle yedekli de
çalışmam gerekiyor.