3-5 $'a bir vps alip smarthost olarak kullanabilirsiniz. Bircok dertten kurtulmus olursunuz boylece.
Slm (sent by a mobile device) -----Original Message----- From: Mucibirahman İLBUĞA <[email protected]> Sender: [email protected] Date: Mon, 11 Apr 2011 19:25:02 To: <[email protected]> Reply-To: [email protected] Subject: [Linux-sunucu] Re: mail server 11.04.2011 17:22, Mesut GÜLER yazmış: > Kesinlikle Atıf Bey'in önerisini dikkate almak gerekli. mail sunucular > için adsl hat kullanmak tam bir çin işkencesine dönüşebiliyor. Selamlar, +1... Kesinlikle katılıyorum! Biz de qmail-toaster kurarak şirket içine aldık. Her şey iyi güzel ama bu kara listeye zırt-pırt düşme olayı işi çığrından çıkartabiliyor :( -- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
