11-04-2011 22:06 tarihinde, Cagri Ersen yazdı: > qmail ile smart host olarak kullanılacak bir spam gateway kurmak > mümkün. (qmail'e aşinasın zaten) Aynı sunucuyu outbound icin de > kullanabilirsin. > Asagidaki link faydalı olabilir: > http://www.syslogs.org/qmail-ile-anti-spam-ve-antivirus-gateway-kurulumu/
Merhabalar, Mesut bey'in önerisi ile spamdyke kullanıyorum. Çok da memnunum. SPAM mesajlar oldukça azaldı... Benim sıkıntım karalistelere girmek... Ancak gördüğüm kadarı ile sayfa da spam mesajın alımı kontrolü işlenmiş... Yanılıyor muyum? -- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
