Bu maili sohbet bölümünde açmış olmanızı isterdim; Vedat ELÇİGİL
2011/11/1 Hasan Sertçelik <[email protected]> > Merhaba. > Toplu sms gönderiminde kullanılmak üzere 2 adet sunucu almak istiyoruz. > > Ubuntu & debian kuracağız. Aşağıdaki Sunucuyu almayı düsünüyoruz ama bir > danışmak istedim. > Tavsiye edermisiniz? Debian &Ubuntuda sıkıntı çıkarırmı? > > *Kategori* *:* Sunucular<http://www.hpsunucu.com/Sunucular,LA_310-2.html> > *Stok Kodu* *:* Pd8774 *Ürün Adı* *:* HP DL380G7 E5645 16GB 5x300GB > P410i/512 (Pd8774) > > http://www.hpsunucu.com/HP-DL380G7-E5645-16GB-5x300GB-P410i512-Pd8774,PR-18818.html > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
