Burası sunucu bölümü değil mi? Gayet de yerinde bir soru olmuş.
Belki aynı sunucudan kullanmış olan biri diyecek ki o sunucuların şu şu 
driverları debian ve ubuntu ile sıkıntı çıkarıyor, ya da birisi çıkıp 
denedim hiç sorun yok diyecek. Tam da listenin amacı doğrultusunda bir 
soru olmuş.


01-11-2011 09:02, VEDAT ELCIGIL yazmış:
>
> Bu maili sohbet bölümünde açmış olmanızı isterdim;
> Vedat ELÇİGİL
>
>
>
>
> 2011/11/1 Hasan Sertçelik <[email protected] <mailto:[email protected]>>
>
>     Merhaba.
>       Toplu sms gönderiminde kullanılmak üzere 2 adet sunucu almak
>     istiyoruz.
>
>     Ubuntu & debian  kuracağız. Aşağıdaki Sunucuyu almayı düsünüyoruz
>     ama bir danışmak istedim.
>     Tavsiye edermisiniz? Debian &Ubuntuda sıkıntı çıkarırmı?
>
>     *Kategori*        *:*     Sunucular
>     <http://www.hpsunucu.com/Sunucular,LA_310-2.html>
>     *Stok Kodu*       *:*     Pd8774
>     *Ürün Adı*        *:*     HP DL380G7 E5645 16GB 5x300GB P410i/512 (Pd8774)
>
>
>     
> http://www.hpsunucu.com/HP-DL380G7-E5645-16GB-5x300GB-P410i512-Pd8774,PR-18818.html
>

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap