Burası sunucu bölümü değil mi? Gayet de yerinde bir soru olmuş. Belki aynı sunucudan kullanmış olan biri diyecek ki o sunucuların şu şu driverları debian ve ubuntu ile sıkıntı çıkarıyor, ya da birisi çıkıp denedim hiç sorun yok diyecek. Tam da listenin amacı doğrultusunda bir soru olmuş.
01-11-2011 09:02, VEDAT ELCIGIL yazmış: > > Bu maili sohbet bölümünde açmış olmanızı isterdim; > Vedat ELÇİGİL > > > > > 2011/11/1 Hasan Sertçelik <[email protected] <mailto:[email protected]>> > > Merhaba. > Toplu sms gönderiminde kullanılmak üzere 2 adet sunucu almak > istiyoruz. > > Ubuntu & debian kuracağız. Aşağıdaki Sunucuyu almayı düsünüyoruz > ama bir danışmak istedim. > Tavsiye edermisiniz? Debian &Ubuntuda sıkıntı çıkarırmı? > > *Kategori* *:* Sunucular > <http://www.hpsunucu.com/Sunucular,LA_310-2.html> > *Stok Kodu* *:* Pd8774 > *Ürün Adı* *:* HP DL380G7 E5645 16GB 5x300GB P410i/512 (Pd8774) > > > > http://www.hpsunucu.com/HP-DL380G7-E5645-16GB-5x300GB-P410i512-Pd8774,PR-18818.html > _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
