Merhaba,

Scientific Linux üzerinde apache+php+mysql+phpmyadmin kurdum. phpmyadmin
resmi depoda bulunmadığından, EPEL deposunu ekledim. Bu aşamada rpmfusion
mı EPEL mi tercihinde tereddütte kaldım. Bu noktada aklıma bazı sorular
takıldı:

1. Bu depolar ne kadar güvenilir?
2. Hangisini tercih edeyim?
3. Resmi depoda bulunan paketler ile eklenilen depo(lar)da aynı paket varsa
ne olacak? Versiyon farklılıklarında ne olacak ?

Bunun için yum priority plugin  diye bir eklenti kurdum ve depo(lar)
dosyalarında priority= ekledim. Resmi depolara daha yüksek öncelik vermek
için priority parametresinde verdiğim sayı, EPEL'inkinden daha büyük olacak
şekilde verdim. Ama yum check-update dediğimde hala önce epel'e ait
bilgiler çıkıyor.