>
>
> > 2. Hangisini tercih edeyim?
>
> EPEL deposuna redhat eğitim materyallerinde de referans veriliyor, o
> yüzden tercih edilebilir açıkçası. İşimi gören paketleri genelde epel'de
> buluyorum.
>
> Diğer depoları takip etmediğim için bir şey demem mümkün değil ama EPEL'in
> işleyişi (test süreçleri vb.) oldukça profesyonel bence.
>
> > 3. Resmi depoda bulunan paketler ile eklenilen depo(lar)da aynı paket
> varsa
> > ne olacak? Versiyon farklılıklarında ne olacak ?
> >
>
> yum-priorities'in bunu halletmesi gerek. priority numarası düşük olan
> önceliklidir, buna dikkat edin.
>
>
Aslında önce priority= parametresinin sayısını en öncelikli olan pakete en
düşük olacak şekilde vermiştim ama yum check-update çıktısında önce epel'i
gösterdiği için değiştirdim.
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap