Merhaba,

Konunun tam yeri burası mı emin değilim ama şansımız yine de denemek 
istedim.

Markalı VoIP de dahil birkaç PBX telefon santralı kurmuş, biraz tecrübe 
edinmiş durumdayız. SoftPBX denemesi olarak Asterisk/Trixbox/Elastix 
gibi farklı birkaç yazılımı denedik. Dahili abone olarak yazılım ve VoIP 
setlerini başarılı bir şekilde kullandık.

Artık SoftPBX bir yazılımı kurumumuzda kullanmak için kurmaya karar 
verdik. Telekom tarafındaki Siemens EWSD santralından E1 PRI hattı temin 
ediyoruz. ABD'den satın alınacak Digium TE122 veya benzeri bir E1 PRI 
trunk kartını bu iş için kullanabilir miyiz ? ABD'de satılan PRI 
kartlarının Türkiyede veya Avrupa'da uyumsuzluk yaşama ihtimali var mıdır ?

Ne önerirsiniz ?

-- 
Mustafa Çağataylı
BİM
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap