Merhaba, Konunun tam yeri burası mı emin değilim ama şansımız yine de denemek istedim.
Markalı VoIP de dahil birkaç PBX telefon santralı kurmuş, biraz tecrübe edinmiş durumdayız. SoftPBX denemesi olarak Asterisk/Trixbox/Elastix gibi farklı birkaç yazılımı denedik. Dahili abone olarak yazılım ve VoIP setlerini başarılı bir şekilde kullandık. Artık SoftPBX bir yazılımı kurumumuzda kullanmak için kurmaya karar verdik. Telekom tarafındaki Siemens EWSD santralından E1 PRI hattı temin ediyoruz. ABD'den satın alınacak Digium TE122 veya benzeri bir E1 PRI trunk kartını bu iş için kullanabilir miyiz ? ABD'de satılan PRI kartlarının Türkiyede veya Avrupa'da uyumsuzluk yaşama ihtimali var mıdır ? Ne önerirsiniz ? -- Mustafa Çağataylı BİM _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
