Merhaba;

Bir web sunucum var üzerinde bir iki site çalışıyor sistem olarak debian
kullanıyorum.
Çalışan uygulamalar ise Apache, Php ve Mysql çalışıyor.

Nadirde olsa hosting açma ihtiyacım oluyor. Linuxu çok bilmediğimden dolayı
elle yapılandıramıyorum. Bunun için kullanabileceğim oldukca basit birşey
olabilir sadece domain oluşturuyum ve ftp şifresi verebileyim benim için
yeterlidir. Bu ihtiyacımı giderebileceğim basit bir uygulama varmıdır.

İyi günler dilerim.