Merhabalar

KVM demisken cok kucuk bir olasilik ile klavye ve karakter sorunu
olabilir mi? Yani klavyede 1234 yaziyorsaniz gercekten klavye 1234 mu
yaziyor? Bir iki defa basima gelmisti cok ilginc bir sekilde klavyenin
karakter sorunundan dolayi 1234 yazdigimi saniyor oysa klavye farkli
birsey uretiyordu.

Ozgur