Halid bey ;

Sorun hep 1 gün geçincemi oluyor ? kvm konsolundan mı giriyorsunuz yoksa
virtual-manager'dan mı ? Bride ssh ile login olup tarihi değiştirip çıkış
yapın sonra kvm arayüzünden girmeyi denermisiniz. Birde giriş yaptığınız
kullanıcı herneyse onun profile dosyalarına bakabilirsiniz ayrıca rc
betiklerinin içini kontrol ettiniz mi ?

Wed, 04 Jan 2012 14:39:21 +0200 tarihinde Halid <ha...@halid.org> şöyle
yazmış:

//selametle