24-01-2012 15:12, Atıf CEYLAN yazmış:
> Ben olsam bu diskleri raid6 denereim. H700 raid 6da basarili. Hem 50 aktif
> kullanici fazla sayilmaz ve hele hele okuma isi agirlikli ise raid5 turevi
> olan raid6 daha iyi olabilir. Bunu soylememin nedeni yedekliligi de halletmis
> olursun. Tabi file system secimini xfs ve stripe size ufak tutman da
> basarimini artirir.

Zaten sizlere danışmamın nedeni, raid 10 ve 6 arasında kararsız
kaldığımdandı.
Dediğiniz gibi raid 6 daha güvenli bir yapı gibi görünüyor ama
performans konusunda sorun yaşar mıyım düşüncesi var.
Okuma, yazma her ikisi de yoğun.
Aslında dediğiniz gibi yapayım, 1 hafta raid 6 olarak test edelim
sistemi, performans yetersiz kalırsa, raid 10'a geçeriz.

teşekkürler