Merhaba Mesut Bey.

SSD diskler ile mysql veritabanı çalıştırdım. Size birkaç rakam vermek isterdim
ancak şu an değerleri hatırlayamıyorum.
Kısaca şöyle özetleyebilirim:
Oldukça yoğun okuma ve yazma isteklerine son derece başarılı cevap
verebiliyordu. Üstelik şu anki ssd performanslarının yarısı civarında disklerdi.
Bu seçenekle ilerlemek isterseniz amacınıza ulaşabileceğinizi düşünüyorum.
Dikkat edilmesi gereken nokta, ssd disklerinizin chiplerinin üretici
firmalarıdır.

Ayrıca Raid6 ile çalışan 16TB storage 'ın bir kaç disk'i bozulmuştu. Yeniden
ayağa kaldırması çok uzun sürmüştü ve yazma performansı bizi memnun etmiyordu.

Raid10 için ise elinizdeki disklerle bu yapıda çalışmak isterseniz, bir ssd
kadar olmasa bile, bunun da size tatmin edecek performans ve güvenlik
sunacağını söyleyebilirim.
Tabi güvenlik konusunu daha once arkadaşlar detaylıca bilgi vermişler.

Saygılarımla,

Linux Administrator,
Özgür Özgün