Smb.conf dosyanı gönderirmisin. Belki isim çözmeye çalışırken vakit
kaybediyordur.

-----Original Message-----
From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Dijicom
Sent: Saturday, January 21, 2012 7:41 AM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] samba cevap zamanı

Selamlar,

Merkez ve şube lokasyonları arasında adsl üzerinde vnp kurulu.Merkez
tarafında 2003 SBS AD olarak hizmet veriyor.şube tarafında debian
üzerinde samba koşmakta.sambayı ad join ettim, paylaşımları
oluşturdum.herşey düzgün çalışıyor lakin merkez tarafında samba
paylaşımları çok geç gelmekte,konu hakkında bilgisi olanların yardımını
rica ediyorum