Merhaba, EXSI yani ücretsiz versiyonunda böyle bir özellik yok. Bu tip bir özellik sizin için elzem, vazgeçilemez ise ücretsiz/düşük ücretli Oracle VM kullanabilirsiniz. Yalnız bu tip özellikleri kullanabilmek için yönetimi devralacak bir sunucu daha gerekmekte. Citrix/Vmware bu yönetimi devralacak sunucuyu sanallaştıma içinde rahatlıkla kullanabileceğimiz söyleyip bizlere bunu tavsiye ederken Oracle yönetimi devralacak sunucunun sanallaştırma içinde olmasından ise gerçek bir makinada çalışmasını tavsiye ediyor.
Oracle VM 3 ( Xen, Virtualbox temelli bir sanallaştırma kullanıyor, yedekleme vs. vs. gibi birçok işi NAS/SAN cihazına yaptırıyor pek bir kötü tarafını görmedim. Software NAS kullanılacak ise Solaris 11 (Solaris 11 Express) / ZFS+NFS tavsiye ediliyor. Sitesinde birçok webcast mevcut.) 2012/2/10 Ahmet Yıldız <[email protected]> > Merhaba, > > ESXi'da 2 host'u High Availability yaptım. Test ettim, hostlardan birini > kapatırsam sanal makina diğer host'a geçip restart oluyor. > > Hostlardan birinde sorun çıktığında sanal makinaların restart olmadan > diğer host'a taşınmasıyla ilgili bir yöntem var mı? > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
