2012/2/10 Ahmet Yıldız <[email protected]> > Merhaba, > > ESXi'da 2 host'u High Availability yaptım. Test ettim, hostlardan birini > kapatırsam sanal makina diğer host'a geçip restart oluyor. > > Hostlardan birinde sorun çıktığında sanal makinaların restart olmadan > diğer host'a taşınmasıyla ilgili bir yöntem var mı? >
Bahsettiğiniz uygulama vmware tarafında vmotion ile yapılabiliyor ancak bu özelliği kullanabilmek icin uygun lisansı almanız ve hostların host'ların ortak bir storage kullanıyor olması gerekmekte. Bu şekilde herhangi downtime yaşanmadan sanal sunucular, hostlar arası taşınabiliyor. http://www.vmware.com/products/vmotion/overview.html adresinden bilgi alabilirsiniz. > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > -- Cagri Ersen http://www.syslogs.org
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
