Vpopmail kullaniyorsaniz, QMAILDUID=`id -u vpopmail` NOFILESGID=`id -g vpopmail`
kullanmiyorsaniz, QMAILDUID=`id -u qmaild` NOFILESGID=`id -g qmaild` On Wed, 2012-02-15 at 06:54 -0800, Bedreddin ŞAHBAZ wrote: > Selam Arkadaşlar, > > > Qmail'i SMTP-AUTH ile kullanan arkadaşlar acaba SMTP run betiğini > paylaşabilirler mi? Bu betikte tcpserver'ın hangi kullanıcı hakları > ile çalışacağını bildirdiğimiz alanda hangi kullanıcı tanımlı? > > > Saygılarımla.. > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu -- /** * @author Atıf CEYLAN * Software Developer & System Admin * http://www.atifceylan.com */
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
